27 octombrie 2009

Mărturisesc


... că ieri de dimineaţă mi-a ieşit în cale o platformă care ducea o maşină parcată ilegal la centrul de pe Străuleşti. Şi dacă tot eram în curbă şi încetinisem, iar ea, platforma încetinise să intre în curte şi ne priveam în ochi, am zis să-i arăt un semn de pace şi să-l înjur cu sete. Which I did.

... că plecatul cu prietenii oriunde, chiar şi până la iarbă verde este foarte dificil. În zilele noastre mai bine îţi bagi un pai în ochi, sau ieşi afară în ploaie dezbrăcat în timp ce te loveşti peste picioare cu o ştevie lungă, decât să planifici ceva în grup. Poate sunt ai mei defecţi...

... că de fiecare dată când vreau să încep să zic "Nu" şi "Nu pot" îmi ies în cale tocmai cele mai dragi persoane şi atunci nu ştiu ce să fac. E karma.

... că nu îmi place să stau degeaba pe termen lung, să mă moleşesc fizic şi psihic, dar vreau o duminică a mea, cu draperiile trase, să mă uit la Harry Potter toată ziua.

... că mi-e frică de întuneric şi de fiecare dată când stau în întuneric văd fix figura creaturii din Labirintul lui Pan.

... că am încercat treaba asta cu responsabilităţile şi mi s-a cam luat.

... că am încercat treaba asta cu feminismul şi eu de fapt vreau flori, să fac tarte şi copii.

... că mi-am făcut blog ca să nu-mi sufoc creativitatea şi pierd timpul vorbind numai despre mine.

... că am aflat foarte târziu că Tibetul nu este în India şi am crezut, până luna trecută, că Spania are preşedinte.

... că sunt rea cu cei din jur, dar sunt mult mai rea cu mine. Asta e o chestie pe care multă lume o uită. Aşa că dacă ai un şef al dracului sau un prieten prea, prea perfecţionist nu trebuie să simţi altceva decât milă pentru nopţile dese pe care nu le doarme.

... că înjur cu plăcere.

... că nu îmi place jazzul at all şi cred că oamenii care îl ascultă sunt nişte snobi "cu toatele".

... că eu în secolul 21 tot nu înţeleg homosexualii şi perverşii gravi [care sunt în legalitate desigur], dar sunt all for sexy lesbians :)

... că îmi place să experimentez, dar sunt dispusă să fac la infinit un lucru care îmi place, în fiecare zi, în acelaşi fel.

... că nu cred în Iisus şi fecioare, dar am un Dumnezeu şi îi invidiez pe cei care cred în Biserică. Sunt nişte oameni norocoşi fiindcă tot timpul vor avea un sprijin.

... că deşi am turuit neîncetat despre mine, sunt o bună ascultătoare.

... că sunt acuzată că plâng prea uşor, dar prefer să plâng cu gura închisă decât să vă povestesc şi să vă explic pe uscat :)

... că pentru mine arta s-a cam oprit în secolul trecut. Muzica, pictura, poezia şi mai ales moda, că nu sunt feminină degeaba.

... că nu îmi plac oamenii care nu au simţul umorului şi al ironiei. Cred că sunt proşti -exact cum se aude- şi mă irită rău.

... că devin din ce în ce mai rea când îmi este foame.

... că iniţial vroiam să mărturisesc faza cu maşina şi că nu mă deranjează cacofoniile, dar m-am setat rapid pe spill the beans.

poza de pe flicăr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu