19 octombrie 2009

40 is back in black!


Am observat că în preajma vârstei de 27 de ani unele femei se simt puţin prăfuite, se tund bob şi îşi cumpără mărgele colorate, eventual se despart de prietenul din liceu ş.a.m.d. Generalizez, dar pur şi simplu ştiu ce vorbesc :). Din câte ţin eu minte, etapa asta se petrecea spre vârsta de 30 de ani, când femeia simte nevoia de schimbare, îi ticăie ceasul biologic şi în general este victima propriilor ovare. Perioada asta de nesiguranţă şi neobosită tranziţie are its perks, cum ar fi, în orice ordine, proprietatea sânilor de "a sta", proprietatea părului de a străluci, proprietatea gratuită de a fi tânăr...

Adevărul este că am văzut filmul "The Rebound" cu Catherine Zeta Jones şi Justin Bartha şi, cum ar spune Carrie Bradshaw, I got to thinking. Este o comedie romantică, deoarece acesta este singurul gen de film acceptabil pentru o feminină. Nu numai că mi-a plăcut scenariul şi de CZT, dar m-a şi inspirat cu privire la vârstele femeii. Trebuie să recunosc faptul că sunt ATÂT de feminină, încât nu am putut ridica dintr-un folder "Al doilea sex" de grea ce era până şi în varianta pdf, dar am blog, opinii şi 20 de minute în care pot să fac ce vreau!

Cred că vârstele femeii se schimbă de la deceniu la deceniu sau de la o epocă la alta aşa cum, din păcate, argintiul este noul negru şi eco este noul snob. Întotdeauna am invidiat femeile mature pentru încrederea pe care au cultivat-o în ele însele. La 40 de ani, o femeie o poate lua lejer de la capăt aşa cum ni se arată la Hollywood şi tind să cred acelaşi lucru. La această vârstă pe care nu ţin neapărat să o fixez, dar insist că şi anii contează, o femeie ştie exact cine este, ce poate să facă şi în câte direcţii ar putea să o ia, dacă ar vrea. Este vârsta la care femeia are voce şi începe să scape de inhibiţii, de aceea vedem atâtea nemţoaice de aceeaşi vârstă pe plajele de nudişti :)

Mă uit cu speranţă la aceste femei care, deşi uşor uşor pierd nişte atribute superficiale, dar oh so praised, câştigă mult pentru ele însele şi îmi reamintesc că we've come a long way.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu