09 octombrie 2009

Flu ma crede proasta

Retrag tot ce am spus vreodata despre site-urile moto, foto, whatever. Flu chiar ma jigneste. Acum mult mult timp nu mai stiu cum, am ajuns sa am cont pe flu.ro. Poate nici nu am cont, poate doar ma aflu in target-ul site-ului :( Asa ca primesc newsletter zilnic sau saptamanal, oricum prea des pentru cat pot suporta. Newsletter-ul asta are singura calitate ca ma face sa rad cu lacrimi si muci de fiecare data cand ii citesc subject-ul. Iata un demo:

- Cum sa fii afemeiat si eunuc in acelasi timp
- Uneori si carieristele se duc la vrajitoare
- O pechineza vrea sa dezgroape ceva
- Spune-mi ce zodie esti ca sa-ti spun ce geanta ti se potriveste
- Spune-mi ce zodie esti ca sa-ti spun ce fel de nunta vei avea (!!!!!!)

Oh doamne, nu ma pot opri...Dau NEXT frenetic sa vad ce urmeaza. Este ca serialul Alfie. Este ca formurile de mamici. Este ca ceaiul de capsuni!!!

- Idei de machiaj pentru ochelariste
- Scoala ingrasa
- Plang. Plec la mama. Mama plange si ea

Femeia este o tinta care trebuie sa fie sagetata permanent cu porcarii? De la site-uri "dedicate" pline de diete de parca am fi toate niste anormale, retete de cozonaci si sfaturi pentru job din cele mai stupide pana la cosmeticele care deja au intrecut orice limita si produsele "acum si ele pot face pipi din picioare". Eu nu fac pipi DIN picioare, ci din altceva, thank you very much!

Sampon cu extract de jojoba? Parul este mort, el nu papa jojoba si nici ylang ylang. Crema antirid cu tehnologia viitorului? Numai o proasta ar pica la tagline-ul asta si proastele nu fac riduri ca nu se streseaza, ele doar se mira. Gene cu de 10 ori mai mult volum. Ma intreb cui se adreseaza acest produs. Poate unei femei careia ii place sa faca multa umbra pamantului sau care doreste sa ventileze? De subiectul detergentilor nici nu vreau sa ma ating desi intr-adevar, murdarirea este buna :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu