30 octombrie 2009

Feminina recomandă - Activităţi în 2


Am jucat aseară Prince of Persia şi boy! ce repede a trecut timpul. Eu, feminina am iniţiat iniţiativa, am desfăcut ambalajul şi am făcut puppy eyes să-mi bage şi mie cineva cablurile pe unde trebuie. Jocul este foarte cool şi dacă te uiţi atent, floricelele au o grafică super. Plus că Prinţul Persiei se scarpină în cap atunci când îl ţii jumătate de oră într-o văgăună mică ca o ulcică fiindcă nu îţi iese NEAM the wallrun.

Sigur că m-a sufocat iubi până la urmă şi i-am cedat locul, dar cu skill-urile mele de cititoare a manualului de utilizare şi cu îndemânarea lui iubi, l-am scos pe Prinţul din văgăună şi l-am reunit cu Elika, what's her face...

Realizarea cu care personal mă mândresc şi pe care o voi trece în CV este aceea că atât am insistat pe langă iubi "Apasă L2 să vorbim cu Elika!!" încât am primit la final Trofeul Companion. How feminine is that? :) Am întâmpinat probleme şi au apărut disensiuni în echipă în momentul luptei mele cu un morman de noroi care avea o sabie mai mare decât a mea. Iubi nu poate concepe pararea unei lovituri, pentru el existând doar atacul. Dar eu ştiu mai bine şi l-am trimis pe motherfucker la plimbare. Pam pam.

Astfel, dragă Mihaela Tatu, având în vedere cele expuse mai sus, cred că putem doborî mitul conform căruia o feminină nu se poate interpune între un bărbat şi jocul său pe PS3. O să revin cu un post despre cum poţi să-i dai unui bărbat câinele afară din dormitor. Încă nu am reuşit, dar fac progrese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu