17 martie 2009

Un appal motorizat

Este vorba despre mine :)

Cu ceva timp in urma Tomata a lansat un anunt pentru oamenii cu blog si masina si care vor sa se laude cu asta. Intrunind aceste doua calitati plus defectul cu laudarosenia, am trimis si eu, pioasa, o poza cu mine si batmobilul. Multumim, multumim pentru ocazia de a ne afisa impreuna!

Also, dupa indelungi scarpinari pe tartacuta, am reusit sa adaug un banner in care povestesc cum sustin eu blogosfera feminina. I do actually, dar mai draga imi e aia masculina fiindca are un altfel de umor si somehow baietii reusesc sa anihileze impulsul de a-si face poze in tinutele zilnice + deviz vestimentar.

2 comentarii:

  1. Ma roade curiozitatea la cine te-ai referit in partea cu scrisul mic. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca este atat de mic incat nici nu se vede :">

    RăspundețiȘtergere