10 martie 2009

"Look busy kit"

Expresia nu imi apartine, ci am auzit-o la o colega mult mai desteapta si mai emancipata decat moa care momentan se studiaza in Stateeeh, dar mi-a ramas in vocabular si cred ca toata lumea are propriul LBK. Ca imprastii documente fara sens pe birou, ca te uiti incruntat la monitor (desi poate te uiti aici), ca oftezi grav uitandu-te pe youtube, we all do it! Adica noi muritorii de rand care nu avem birou cu usa de mahon si secretara-Cerber la intrare.
Eu mai nou sunt ordonata, remember? asa ca nu pot sa imprastii documentele pe birou...hai bine! am o agenda super mazgalita cu notite and stuff in fata si stau destul de incruntata, dar de fapt citesc despre chitara lui Fuego aici si simt sunt aproape sa fac o criza de apoplexie, atat de tare ma distrez. In profunzime desigur, doar n-o sa zambesc la serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu