04 martie 2009

Curăţenia de primăvară

Vine vine priiiimăvaraaaa. Astea înseamnă că o sa ma lovească astenia în 5...4...3...

Partea bună este că primăvara aduce mereu cu ea dorința de a îmi curăța șifonierele, camerele, mail-ul şi ca în fiecare an, lista de hi5 (yeah, I have that) și după ce reușesc să arunc all the junk parcă mă simt mai bine şi mai uşoară cu 10 kg şi God knows că aş face orice să mă simt mai slabă!
De chestia cu curăţenia de primăvară m-a convins şi cartea aia a lui Karim Rashid super colorată şi draguţă din care am reţinut numai că nu e bine să acumulezi multe porcării, că trebuie să faci sex în fiecare zi şi că-i musai să-mi limitez garderoba la două culori relaxate şi anume alb şi roz.

Cu astenia rezolv, cumpăr un flacon de vitamine dar cu şifonierul... Acum dacă mi-am promis, o să fiu nemiloasă cu toţi blugii care mă strâng sau îmi sunt largi (kidding of course!), cu bluziţele în culoarea muştar pe care dracu ştie cu ce se pot asorta şi promit că de acum încolo o să mă gândesc de 10 ori înainte să cumpăr o haină. Also, promit şi în faţa colegelor cărora le spun că ies în pauză la Snack Attack şi mă întorc fâşâind pungi cu rochiţe şi în faţa prietenului meu care îmi spune "Ce drăguţă e chestia asta - e nouă?" şi eu îl mint cu neruşinare: "O am de luni de zile, dar dacă nu eşti atent şi la mine, pffff!"

Eu nu cred în criză, motiv pentru care de când s-a anunţat criza am început să cumpăr mai mult şi mai bine pe motiv că acumulez pentru hibernare, dar cred că enervez pe toată lumea cu minciuna asta.

Şi fiindcă tot vine primăvara promit să mă spăl pe dinţi şi seara şi că o să citesc mai multe cărţi fără poze anul ăsta.

În concluzie, primăvara e un lucru bun şi abia aştept să vină Crăciunul să primim cadouri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu