20 martie 2009

"ceva deosebit" pentru doamne si domni

Nu-mi amintesc exact cum am ajuns pe site-ul D-Mail dar de astăzi promit să îl vizitez lunar! Mi se pare cel mai simpatic şi binevoitor site din lume şi nu vreau să ratez niciuna din ideile utile şi originale care pur şi simplu mi se oferă pe tavă. Ia uitaţi cu ce m-am delectat:

Port-chei diamant. Are forma unui mare inel cu piatră şi BONUS!, poate fi folosit ca portchei. Descrierea este de o naivitatea înduioşătoare: "îl puteti face cadou unei prietene care se logodeste pt. a ii purta noroc sau iubitei Dvs. în loc de inel". Sure, este un înlocuitor perfect. Dacă este vreun mameluc încântat de această opţiune, îl invit la o discuţie.

Lanternă pentru poşetă. Aceasta "lumineaza interiorul posetei, ajutandu-va astfel sa gasiti cele necesare în cateva secunde". NO!

Instrumentul pentru exerciţii Kegel. Este practic înlocuitorul mai ieftin al unui antrenor personal cu care personalmente putem face exerciţii Kegel :) I am amused.

preferatul meu este însă acesta:

Brăţara magnetică pentru bricolaj. Este cadoul perfect pentru un domn pe care nu îl cunosc, dar îmi îmaginez că îl cheama Titi şi este rumeniu în obraji. Unde mai pui că poartă maieu pe sub cămaşă fiindcă aşa îl dădăceşte soţia lui Flori, ca să nu răcească şi are pe lângă maşina de mers la rude, un Trabant peste care stă aplecat 12 ore în fiecare sâmbătă. Soooo cute! A şi normal că îi trebuie o brăţară de bricolaj.

Am văzut că au şi o secţiune cu cadouri picante, I shit you not. Am observat asta abia după ce am calificat site-ul ca fiind binevoitor şi naiv şi am crezut că e timpul să mă răzgândesc.

Dar după ce am confirmat că sunt majoră şi am reuşit să pătrund în secţiune, am găsit acolo numai articole roz, adorabile şi binevoitoare :) GG!

Ah! şi sunt de părere că un domnul inginer or something care a inventat lanterna pentru geantă este cel mai naiv şi binevoitor provider al magazinului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu