12 noiembrie 2009

Se întâmplă ceva...

Nu ştiu dacă este din aer, de frica gripei porcine, vârsta sau mai ştiu eu ce alt factor. Cert este că am devenit extrem de ovariană. Nu tu feminină, miţi, piţi. Pur şi simplu ovariană. Să mă explic pe mine însămi. Gătesc. Fac tarte. Tartă cu mere, tartă cu spanac, feta. Visez! să fac şi mai multe tarte în viitor. Chiar în acest moment de [chipurile] relaş la birou, locul unde până nu demult, dată fiind vârsta mea, era un doar un gol fiindcă nu mi se închiseseră fontanelele, îmi zvâcneşte aproape erotic şi eu visez tarte. Mai pe româneşte, mi se zbat creierii în cap şi gândurile mele de relaxare se îndreaptă către frigiderul de acasă, în care mă aşteaptă un blat de pizza gata de ornat! O să pun mozzarela, brânză albastră şi o să-l mint pe hubby că e o pizza Quattro formaaaaagi. Mai acu' vreo două zile mi-am dat seama că sunt prietenă pe Facebook cu Adrian Hădean. Oh, teh joy! Să vă mai zic? În dreapta biroului, am un binder mare, albastru cu o etichetă cu un nume, ceva fancy corporatist. Eeeee, în acel binder, am o reţetă de pâine cu susan şiiiiiii încă una de cartofi umpluţi cu ciupeeeeerci. Şi sunt atâââât de ovarianăăăă încât lungesc toaaate vocaleleeee. Şiii când am văzut că şi idoala mea în şoferie, Simona Tache, găteşte, am intrat în panică şi m-am ascuns pe blog.
Pheeeew....

Un comentariu: