06 noiembrie 2009

Există fericire şi se poate cumpăra cu bani (!!!!!)


Citesc pe blogul Good Food că există caviar de ciocolată. OMG, ce poate fi mai bun? Googăluiesc repede şi aflu că se există şi se merită, la Venchi. Da! Ziua mea tocmai a devenit mai bună. Nu mă aşteptam ca ziua să devină bună decât peste vreo 3-4 săptămâni, când speram eu să-mi treacă figura dezamagită şi ridul dintre sprâncene şi ecoul din cap Dumnezeulecumesteposibil!?!?! Dumnezeulecumesteposibil!?!?! Dumnezeulecumesteposibil!?!?! Dumnezeulecumesteposibil!?!?! Plus că am o rochie nouă şi colorată care zău, fără nicio legătura cu adolescenţa mea ghidată de revista de real succes 20ani (remember? good times....), îţi aduce zâmbetul pe buze.

Au revoir you fuckers!

3 comentarii:

  1. Caviar de ciocolată? Adică de la peștele de cacao? Interesant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, incercam sa fiu si eu urbanca. Poiana ma satisface just fine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Poiana e bună! Dar poate încerci și coșulețele cu cremă de la noi :)

    RăspundețiȘtergere