12 noiembrie 2009

Balul Bobocilor, cu sprijinul gros al sponsorilor

Citesc în Cancan (OK...stiu...) că liceul Jean Monet va avea parte anul acesta de o paranghelie monstruoasă la Bamboo, unde eu nu fusei niciodată btw, şi că vor mai şi cânta artişti internaţionali ca Fatman Scoop, dar şi de-ai noşti: Puya, Alex, Cream, astea... But wait, there's moar! Boboacele şi bobocii care vor participa la concursul de Miss, respectiv Mister, au primit şi un shooting cu mestrul în maieu Hennessy [sigur, am doi ochi extrem de beliţi şi buzele formează un O larg]. Am emoţii şi pentru juriu, deoarece 3 dintre cele 6 candidate la titlul de Miss seamană ca 3 picături de apă foarte cute şi pe toculeţe.

Mi-am amintit cu drag de balul bobocilor de la liceul meu din Drumul Taberei. Aud pe cineva râzând, o să mă opresc...

Era să nu ajung la balul bobocilor fiindcă nu vroia maică-mea să mă lase la discotecă, da, I'll say it, la Why Not! Aveam bilet, aveam fustă, aveam toace, aveam şampon pentru volum şi dorinţa de a vedea o discotecă pe dinăuntru. Organizatorii balului erau nişte zei. D-alde Poponeţ şi Loredana de la Trident. Un coleg de an mai solid (de la atâta ulei de peşte cât pompaseră bunicii) era badigard cu încruntătură. Era frig şi am împărţit vreo 10 inşi un taxi. Mi se părea că mă duc în buricul Ibizei, vous comprends??

Oai şi am băut o bere în Why Not, am stat 2 ore în picioare în Why Not să văd concursul de Miss, proba de talent în care toate fetele au dansat din buric, oai...a fost teribil.

Oare liceenii din Monet vor privi peste ani, cu aceeaşi îngăduinţă balul lor puţin retardat? Misele se vor uita oare în urmă la cracii sufocaţi în leggings de PVC şi clutch-ul cu imprimeu păun cumpărat de la Mengotti [că H&M e pentru fraiere] la fel de duios? Mmmmnu cred. Pe vremea mea [acum cca. 2 săptămâni] parcă era mai bine. Parcă eram şi mai sărăci. Şi parcă am prea multă dreptate :)))

În fine, dragi liceeni, don't mind me şi distracţie plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu