05 iulie 2009

Post uşor încruntat

Descopăr din nou, cum am întâlnit rar în sesiunile trecute, cât de bine e să înveţi for a change.

Sunt în concediu de studii. Mă licenţiez şi am multă materie de recuperat, căci feminină fiind mă preocup des cu prostii în loc să mă cultiv. Toată ziua stau pe terasă cu pixul în gură şi cartea în mână şi citesc cu nesaţ şi mă bucur enorm că învăţ, că studenţesc şi eu. Oh, I love it! Îmi vine să mă pozez auzi! Credeam că cel mai mult şi cel mai mult îmi place, dintre corvoadele obligatorii, să merg la serviciu. Când intru miroase a cafea, colegii mei drăguţi (:)), birouaşul meu, cănuţa mea cu ursuleţ (type 2 diabetes yet?), espressorul...firmei. Exact ce visez din clasa a patra. Mi s-a părut mereu foarte greu să organizezi o nuntă, fiind tipicară şi în spaţiul imaginar, aşa că nu m-am visat mireasă niciodată. Dar la birou, des!

Astăzi, în burtiera postului Realitatea am văzut promovabilitatea la BAC 2009. Nu trebuie să fii tocilar, nici să studiezi suplimentar ca să ieşi din tiparul chelnerul român, şi atunci mă întreb de ce se tot pică BAC-ul gros în unele judeţe. Sigur, nu şi în Timiş, dar acolo au mai multă verdeaţă... Toate fashionistele s-au adunat, din câte am înţeles, în judeţul Galaţi. Sper că au multe discoteci acolo, altfel creşte rata şomajului. Nici cu Bucureştiul nu mi-e ruşine, care nu cred că este nici măcar în top 10. Nu am verificat, dar mă aştept. Oricum, în Bucureşti se mai descurcă lumea să-şi vâre burdihanul într-o funcţie de Doamneajută :)

Am devenit răutăciosă şi nu îmi stă în fire. Mai ales că în general ignor ştirile, emisiunile economice, filmele de groază şi cursul BNR şi cu greu îmi amintesc numele preşedintelui. Îmi cer scuze şi nu o să se mai repete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu