28 iulie 2009

Noua si imbunatatita

Adica, in romana, new and improved!

De cand am invatat sa merg cu bicicleta, ma distrez mult mai bine decat inainte cand eram un sange-mal. Cea mai frumoasa parte este debarcarea nocturna la terasa Elements din Herastrau, dupa 30 de minute de pedalat insetata. Terasa Elements este my new fav place, pe locul 2 dupa baia mea albastra. Funny fact, am ajuns la Elements intr-o seara cand pitipoanca postata la intrarea Marie Celeste nu m-a lasat sa intru fiindca pretenul era in pantaloni scurti...a...si tineam in mana o bicicleta. Oricum, cine rade la urma nu a priceput gluma si eu rad de 3 ori pe saptamana cu gura plina de minunatele deserturi pe care le prepara la Elements un nene pe care il iubesc foarte mult, nu il cunosc si banuiesc ca arata ca The Rock, with the heart of Santa. Kudos!

Pe de alta parte, mersul cu bicicleta se poate dovedi riscant, feminina de mine fiind o tinta usoara pentru orice vietate. Astfel, dupa ce a trecut sezonul de imperechere al numitei Lucarnus cervus, am dat de alta belea: cainii. Inteleg ca miros frica, dar eu sunt o MAESTRA a disimularii!! In fine, astia ma simt si incep de latre de la kilometri distanta. Isi iau cele mai infricosatoare fete si ma alearga pana imi pierd suflul. Ma simt ca in Cujo sau mai rau. Dupa ce am incercat toate tehnicile de evitare si/sau EVITARE a cainilor, aseara mi-a venit o idee brilianta daca-mi este permis. Goes like this: eu merg cu bicicleta pe marginea carosabilului; cainii din SAI ma aud si se grupeaza pe trotuarul cel mai apropiat de mine; eu transpir un pic, cainii incep sa "se dea", facand din cand in cand cativa pasi, la intimidare, moment in care intervine brilianta idee, incep sa strig "Mai-mu-ti-ci-loooor! Sunteti niste mai-mu-tici!!!"

Pfff si ce se mai supara the cujos... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu