11 martie 2010

Din lipsă de altceva. Days of our lives

Zilele astea prietena mea a decis să fie intelectuală şi compusă. Eu am decis să mă comport ca sub influenţa marijuanei. Noroc că ne respectăm perioadele...
Eu: no ce faci? (pe lângă faza cu marijuana, am decis să scriu cu accent ardelenesc)
Ea: cetesc un articol fain (şi ea pe lângă că e  intelectuală, mă bisează cu accentul)
Eu: şeruieşte şi cu mine, nu fii pufi
Ea: hai că-ţi dau fwd, că eşti aşa drăguţă (aici o fi maliţioasă?)
Eu: sper ca nu e ăla cu emanciparea femeilor din the economist.... coz I don't believe that shit
Primesc mailul care zice: Germenii modelului politic interbelic de tip fascist în regimul politic român contemporan - prezidenţial, direct şi populist.
Eu: mno, titlul mă dă gata
Ea: e genial tipul
Eu: şi m-a văzut şi [insert nume de şef here] hlizindu-mă
Ea: a lucrat şi cu noi tipul
Aş vrea să îi mulţumesc prietenei mele pentru încredere, deşi în continuare râd de la o bucăţică de cioco de parcă aş fi ingerat marijuana la plic şi promit să dau gata acest articol de 4 pagini până luni, pentru că pare atât de juicy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu