04 martie 2010

Care e misoginul...??



E logic sa fim violate! E pur si muove! Evrika! Cum de nu mi-am dat seama? Nu o spun gagicile de la flu, o spune un nene de la Poliţia Capitalei. Sinceră să fiu mă aşteptam să fie un curs 101 de urcat în lift,primul topic: Cum să ne ţinem picioarele într-un X cât mai strâns. Dar m-am obosit să citesc articolul şi am fost dezamăgită. It came from a guy...
Cum să devii o bârfitoare de succes? Mor de curiozitate să aflu! În sfârşit cineva şi-a dat seama că femeile nu-şi au locul la munci mişto, aşa cum prevede secolul în care ne aflăm. Bârfoteca în schimb ar trebui să se studieze la seral la şcoala profesională "Şi ele gândesc"  între un curs de dans la bară şi şmotrul zilnic al casei. Asshole...
Fără nicio legătură cu topicul de mai sus, iată un cântecel care mă făcea să rând în liceu:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu