04 martie 2010

Chestii overrated in viziune feminină

Ar fi Kate MossArată cam ca Ţaţa Floarea din punctul meu de vedere. Este urâţică şi căzută pentru frageda vârstă de 30 de ani care este noul 25. Se îmbracă numai in blugi şi maieuri şi pică sartorialiştii în freză după stilul ei casualchicdrugaddicted. În orice caz, sunt convinsă că sartorialiştii au o denumire şi pentru asta. În plus este crăcănată şi participă la dineuri oficiale cu sfârcurile la vedere. No, bravo...
Renee Zellweger. Da' chiar nu vede nimeni cât e de urâţică? Nici nu-mi dau seama ce fel de actriţă este având în vedere că de fiecare dată când încearcă să ne arate ea ce a învăţat la şcoala de actori, i se întinde faţa ca o prelată şi arată ca o pâine pe un corp.
Matt Damon. Toată lumea trăieşte cu impresia că este un actor bun. You know..."un actor bun". Gen Sir Anthony Hopkins aşa. Din păcate este foarte foarte fad. Adică...nu poate face cineva mai carismatic toată treaba lui? Cum ar fi...the Rock?
Le fabuleux destin d'Amelie Poulain. De gustibus, într-adevăr. Nu am reuşit să-l văd până la capăt deşi am încercat de două ori. Ştiu că este un film foarte feminin şi ar trebui să fie în topul preferinţelor mele. În schimb l-am găsit neverosimil şi foarte plictisitor. De Audrey Tatou nu mai zic nimic...
Coco avant Chanel. Un film pe care nicio fashionistă nu l-a pierdut cum nu a pierdut nici ocazia de a-l lăuda. Jocul actoricesc al lui Audrey Tatou a fost de asemenea lăudat, probabil din inerţie. Tipa nu a făcut decât să stea cu botic tot filmul şi să belească ochii mari, French style. Povestea este pur şi simplu cinică şi ne ilustrează cât noroc a avut Gabrielle Chanel în viaţă. O poveste de Dorobanţi care din fericire s-a lăsat cu o revoluţie vestimentară şi de mentalitate. Am plecat de la film cu gândul că Coco Chanel a contribuit gros la emanciparea femeii, dar filmul este overrated.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Când mă uit la Kate Winslet în ce hal arată mi se face frig. Toate personajele se îmbracă atât de trist în fimul ăsta încât îmi crează o senzaţie de disconfort. După primele 20 de minute din film am început să-mi fac bucle, aşa că despre acţiune nu pot spune multe. Singura parte care a scos un "mmmbine" de la mine a fost lupta lui Jim Carrey cu aparatul care îi ştergea imaginile cu iubita lui din memorie, momente în care proiecţia ei îl ajuta să fugă de efectele acestuia, or something. Deci nu.
De veghe în lanul de secarăEu nu mă pot conecta la această poveste. Ritmul este bun şi personajul este foarte haios, dar parcă suferă de ADD. Am lăsat-o la jumătate. O carte zgomotoasă.
Fram, ursul polar. Ay Hesus... Să se arate ăla care a trecut de partea introductivă că eu mănânc un exemplar!
Pufarinele. Nu contează din ce sunt făcute şi ce coloranţi au pe ele. Ideea este ca sunt foarte nepractice, tot timpul se lipeşte câte una de tine ca o larvă şi pungile se deschid aiurea mereu. Nu înţeleg faza cu pufarinele...
Şampoanele profesionale. Părul este mort. Wash&Go este arhisuficient. 
Bulgaria. I had the worst time of my life. Poate am nimerit eu prost, poate vremea, poate pana. E ieftină şi se mânăncă bine în anumite locuri. Unlike Grecia unde se mănâncă bine peste tot. Dar eu nu caut crăpelniţă. I'm sorry.
Lista rămâne deschisă pentru că sunt foarte dezordonată şi nu mă pot aduna. N-am mai scris compuneri din liceu şi se vede. În plus, am senzaţia că nu am băut destulă cafea de dimineaţă. MAI MULT, mi-a zgâriat un nene maşina de dimineaţa în timp ce eram parcată, and in my car.  Apoi m-a ignorat şi s-a comportat ca un bou cu servietă. Dar îmi păstrez optimismul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu