11 februarie 2010

La întâmplare despre citate

1. Am câţiva prieteni pe Facebook care insistă să îmi împuieze wall-ul cu citate despre succes. În fiecare zi de la Dumnezeu, mă notifică despre căile succesului, diversele sale feţe şi aspecte şi cât trebuie să îndur ca să-l obţin. A! Şi cum să-l recunosc odată ce dau de el. Elementar, n'est ce pas? Aş dori să le transmit anonim să mai iasă din casă şi să încerce şi o salată. Citatele după Napoleon, Churchill...puii mei, Ghandi, culese aleator de pe internet, în speranţa că o să inventezi din proprii muci un sistem de operare şi o să fii CEO-ul cel mai tare dân parcare sunt pur şi simplu zgândăritoare şi penibile. Acum, ce ştiu eu, poate "drumul spre succesul final şi superşmecher este pavat cu moment penibile pe facebook, penibilule" (Feminina, 11 februarie 2010)

2. Citeam despre beneficiile dansului, ca orice feminină care nu poate să alerge 10 minute pe bandă fără să-şi sufle organele afară şi am dat peste următoarele, da, citate:
  • unul pe care nu îl înţeleg ce vrea să zică, poate îmi explică vreun prieten: Through dancing many maidens have been unmaidened, whereby I may say it is the storehouse and nursery of bastardy.  ~John Northbrooke - un nene compozitor de care nici wikipedia nu a auzit
  • unul pe care nu îl înţeleg şi nu-mi dau seama de ce are atâţia autori: Shake it 'til the moon becomes the sun.  ~Vada Nobles, Carl Sturken, Evan Rogers, and Alisha Brooks, "Pon de Replay," performed by Rihanna
3. O poză la întâmplare cu o veveriţă de succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu