10 februarie 2010

Dumnezeule...

Ok. Ne luăm. Ne punem pirostriile. Totul merge ca pe roate. Eu am cont pe miresici.ro, lumea îmi spune deja doamnă, deşi eu prefer fetus şi curând, foarte curând (VINERI!!!!) mă voi bălăci în spuma albă a rochiilor de mireasă dă lux. 
Restaurantul este booked pentru sfârşitul lunii mai (aici miresicile.ro plâng de li se udă rimelul) deşi despre nunţile oficiate în mai se spune că se vor scutura ca floarea de primăvară. WTF?? Frumuseţe de lună - luna florilor, magia începutului de vară, asfinţitul de culoarea mierii, eu şi iubi uniţi în taina sfântă a căsătoriei şi un drac de superstiţie ridică sprâncene printre viitorii meseni? Up yours! M-am gândit intens la chestia asta şi nu vreau să cunosc cuplul care nu se căsătoreşte în luna mai din cauza acestei superstiţii. Pentru că eu mă uit la iubi şi îmi dau seama ce greu o să fie la partaj cu pisoiul.
Cât despre organizare. It's the coolest! Imaginea nunţii şi a cocului meu şmecher formează o pâclă densă pe creierul meu astfel încât nu mai filtrez nimic, rânjesc în continuu. Luni ne-am întâlnit cu "băiatul de la evenimente" pe care deja îl ador şi aş vrea să mă întâlnescu cu el în fiecare zi, să stăm la cafea ca fetele şi să vorbim despre nunta mea
Colegele sunt aproape intoxicate de nunta mea, rochia mea, domnişoarele mele de onoare. Presimt că de luni o să devin scârba aia care se mărită. Dar cui îi pasă.
Şi totuşi nu-mi vine să cred că acest nene frumos, deştept şi talentat despre care ar trebui să scriu mai multe cărţi s-a uitat într-o zi (miercuri...) la mine şi a zis "Fată, hai!" 

DECI MĂ MĂRIIIIIIIIT!!!!


Un comentariu: