17 februarie 2010

Cadoul perfect

De fiecare dată când se apropie vreo sărbătoare care se lasă cu cadouri, ziua mea sau pur şi simplu sunt down (de 2 ori pe lună) mă gândesc la ce aş vrea să primesc moca, as a gift. Şi de cele mai multe ori îmi imaginez gentuuuuţi, pantofiuuuţi, vouchere la spaaaa, de-astea. Destul de simplu şi limitat, zic eu. 
Anul trecut de ziua mea am primit The Bag de la prietenul meu. M-am bucurat ca o văcuţă în lanul de whatever mănâncă văcuţele! Am zis că niciodată nu o să mai port altă gentuţă (decât dacă primesc The Bag din colecţia nouă). Până a doua zi de dimineaţă când prietenul meu a zis să mă facă praf şi a cules flori de toamnă din grădină şi a gândit el un aranjament foarte cool şi mi-a lăsat florile pe noptieră, să fie primul lucru pe care-l văd când mă trezesc - picture attached. Motiv pentru care am decis să-i curm zborul şi să MĂ MĂRIT CU EL!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu