03 decembrie 2009

Luna Noua sucks

Ups, spoiler!
Needless pentru o femeie feminină să mai explice ce a împins-o la premiera filmului Lună Nouă. Dar am fost şi l-am luat şi pe boyfriend. Am citit câteva review-uri înainte [parcă mai aveam nevoie de vreo recomandare...] dar nimic nu a lăsat să se întrevadă exact cât de prost este acest pateu. Don't get me wrong, nu mă aşteptam la Marchizul de Sade meets Joe Black under the Tuscany Sun, dar totuşi, ceva entertaining, ieftin şi charismatic puteam sa jur că se va derula în faţa ochilor mei. Nici poze nu vreau să uploadez...
Să începem cu începutul. Aşa cum relatam prin primăvară, cartea e nasoală. Dacă eşti femeie, prietenă sau colegă cu mine...sau dacă te holbezi la mine în trafic aiurea sau eşti cosmeticiană şi ţi-a plăcut această carte, te-a "emoţionat", te-a atins la coarda sensibilă, te anunţ că eşti cam proastă şi nu vreau să mai lucrăm împreună sau să stăm la semafor amândouă şi nici nu mai vin să mă pensezi like evăr!
Deşi autoarea Stephenie Meyer este lipsită de talent, tehnică şi creier, Holiudul a reuşit să adune în primul film actori charismatici, au pus acolo fix două glume slăbuţe cât să zici "hihi", a băgat Volvo, muşchi, dinţi, close-up-uri. De toate cât să te distreze puţin într-o seară dacă nu ai ce face.
În ăst al doilea film, totul ia o turnură moale şi nasoală ca o bamă fiartă. În primul rând Bella Swan este tot proastă şi îmi face sexul de râs. Îi recomand un RMN fiindcă se împiedică în propriile şireturi de prea mult ori. Vampirul Edward Cullen nici măcar nu mai este sexy, nu se mai semipupă cu Bella ca în primul film şi nici nu-şi mai suflă unul altuia aer cald în gură de 3 ori pe minut. Familia Cullen îşi cam pierde din strălucire şi nu am înţeles de ce Niki Reed şi Kellan Lutz au fiecare câte 2 replici. That's not cool! Dakota Fanning putea să fie oricine. Îşi dă ochii peste cap de vreo 2 ori şi zice "PAIN". Ce să mai, un rol de valoare pentru Dakota. 
Am lăsat la sfârşit singurele părţi bune din film. Sunt în număr de şase şi sunt plasate pe abdomenul minorului Jacob Black. 
Mai bine mergeam la Le Concert de două ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu