20 decembrie 2009

Exagerări şi lucruri bune

Iar m-a pus proasta inspiraţie şi m-am uitat la Realitatea TV la un talk show very very annoying cu doi moderatori tare neplăcuţi. Acolo un primar ne povestea dintr-o piaţă bucureşteană că şoferii sunt obligaţi să-şi pună cauciucurile de iarnă pentru a evita accidentele, aglomerările şi alte neplăceri care blochează traficul. Într-un colţ al  studioului s-a auzit că primarul face o propunere legislativă, iar în celălat s-a auzit că primarul e de părere ca şoferii care nu-şi pun cauciucurile de iarnă ar trebui împuşcaţi. Apoi au început să-şi ridice sprâncenele cu privire la orarul şi eficienţa maşinilor de deszăpezire cu maximă obrăznicie. După care un domn l-a jignit uşor pe Crin Antonescu pentru că îi era la îndemână, cu o mimică iarăşi obraznică. Pentru că ăsta este jurnalismul de calitate. Pentru că jurnalismul de calitate se bazează tot timpul pe atacuri, distorsionări şi obrăznicie de-aia de merită o palmă. Pentru că eu nu simt că toţi deştepţii ăştia se străduiesc să-mi prezinte situaţia pe toate feţele, ci că iau situaţia şi oamenii implicaţi în ea, mai pun nişte mâzgă şi fac un cocoloş dezgustător care nu are nimic de-a face cu realitatea. Nu asta vreau să văd la televizor şi din acest motiv sunt foarte dezamăgită. De-aia am şi decis să o iau într-o direcţie foarte feminină la un moment dat, thank you very much!


De când a început să ningă, am întrat în mood-ul de sfârşit de an şi mi-am dat seama că anul acesta a fost mai mult bun decât prost, chiar dacă nu am prosperat financiar. Am văzut piese de teatru absolut superbe, delfini, rechini, am început să tolerez fructele, am luat nenorocitul de permis, am plâns de fericire de nenumărate ori, mi-am dat seama că am prieteni, am învăţat să fac tiramisu, să schiez, să stau degeaba, să completez o constatare amiabilă, am suflat într-o lumânare la mare,  am primit cel mai pufos halat bleu şi mai ales, dar mai ales, sunt o gâscă fericită.


Şi la prima oră a dimineţii am deschis calculatorul, only to see că prietenul meu a uploadat pozele făcute ieri la ţară, cu ocazia tăierii porcului, şi citez: Scovergi on Flickr...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu