14 mai 2009

Cu mâinile pline

Nu ştiu cum reuşesc dar tot timpul am mâinile pline de ...chestii! Mă simt ca femeia sovietică şi mă victimizez cam des din cauza asta. Empiric, dacă vreau sa cobor din dormitor spre bucătărie, atunci am nevoie de: ţigări, telefon, un curs de cevaorice că mereu sunt în urmă, un highlighter roz sau bleu, la alegere. Tragem linie: 4 obiecte. But there's more! pentru că este şi momentul propic, cum spunea Florin Călinescu, ca prietenul meu să aibă nişte răcori şi să îmi ceară o pătură...
Şi dacă merg cu maşina, plouă şi îmi trebuie umbrela, o carte care nu încăput în geantă şi sună şi telefonul fix când ies din maşină. Atunci când merg cu autobuzul, neapărat am de dus o punguţă cu pantaloni la croitor, mai duc şi o punguţă cu micul dejun de la snack attack şi trebuie să scot ipod-ul care pus pe shuffle urlă o meloldie prea gălăgioasă marca !panic at the disco.
Mă simt oropsită, ca femeia sovietică :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu