13 aprilie 2009

Want!

La cafea, frunzărind internetul, am dat de ştirea că Mihaela Nicola a lansat volumul "Cu mănuşi". Am aflat ca de acelaşi autor a mai apărut volmul "Pe tocuri"..nu ştiu, nu cunosc. Dar faza asta cu mănuşile sună tare bine. Poate prind şi eu cartea şi mă apuc să şlefuiesc diamantul care zace nedescoperit sub straturile de "nuamchefazi".

Am mai încercat treaba asta cu autocizelarea când mi-am cumpărat anul trecut cartea "Cum să fii o lady" or something. Ideea e că din cartea aia am rămas cu impresia că o lady trăieşte pentru toată lumea în afară de ea însăşi şi am hotărât că o lady asta ar trebui să plângă în pernă la sfârştiul fiecărei zile în care şi-a demonstrat manierele, a vorbit puţin şoptit şi nu a lăsat pe nimeni să ghicească în ce hal o dor ovarele. În ce fel de lume trăim?!?!

via

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu