24 septembrie 2009

-aholics

Anca: auzi, tu stiai ca noi ne tragem din dacks and tracks?

Persida: si romans...

Anca: discuta astia la R Guerilla de oamenii care vb cam ca noi...

Anca: si ma simt prost...

Anca: cu rom-glish

Anca: tre sa ne revenim!

Persida: awh, mai povesteste-mi, ce zic la radio

Anca: ca oamenii vorbesc jumate pe rom si jumate pe eng

Anca: si ca e semn de corporatism stupid

Anca: si parvenitism...

Anca: si mi-a venit sa-mi zic "crap!"

Anca: pe romaneste

Persida: fii tu corporatista ca o sa fiu eu parvenita!

Persida: hai sa impartim sarcinile

Anca: let's

Persida: mie nu mi se pare, atata timp cat trecerea e naturala si nu ne spargem in figuri cu spanglish-ul nostru

Anca: pana la urma, asa ne exprimam noi mai liber, trans-lingvistic, dincolo de norme si frontiere...

Anca: oare de ce vor sa ne franga aripile?!?!

Persida: mh, am vrut sa pun discutia noastra la dobro pe blog, dar ultimul post e prea serios si nu pot sa pun acolo...

Anca: mai, sa ma pui cu pseudonime pe mine, ca nu vreau sa se foloseasca impotriva mea cand ajung la parlamentu ieuropean

Persida: si fraza asta o sa o pun

Anca: da de ce, ca nu e pa subiect (si observa romana dambovitzeana crasa, crasa!)

Persida: and they keep coming and coming...

Anca: aide na ca mi-ai intrerup track-recordu'

Anca: iar o dau si eu pe engleza...

Anca: si incercam sa ma las...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu