20 mai 2009

I totally digged...

OK, venind de la mine, fata care a văzut Iron Man de două ori la cinema, asezonat cu bere şi cel mai mare zâmbet întâlnit vreodată la o cinefilă. poate nu este aşa exotic faptul că mi-a plăcut Star Trek "rău de tot". Atât de mult încât vreau să mă mai duc odată şi apoi să iasă şi un serial cu aceiaşi actori şi dacă nu cer prea mult, cu râsete de fundal, I love those. Eat that Seinfeld!

Este cel mai romantic film SF văzut vreodată şi nu mă refer la pupături. Nu, nu. Mă refer la cum l-au băgat producătorii pe dragul de Leonard Nimoy în film, cum are fiecare personaj câte o replică foarte cool ("Bullshit!" - Captain James T. Kirk), aerul ăla de soap opera şi Simon Pegg!

A D O R A B I L

On a complementary note: nu vreau să mă dau Irina Nistor, dar m-am dus la Duplicity cu high expectations şi am senzaţia că niciun scrub nu va scoate the stink din hainele pe care le-am purtat la respectiva vizionare.

On another complementary note; cred ca vorbesc şi scriu foarte mult în romgleză.

P.S: Iubire, iar am zgâriat maşina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu